چه خوب است...
درباره وبلاگ

رنگین کمان پاداش کسی هست که تا آخرین لحظه زیر باران بایستد.
آخرین مطالب
پيوندها

نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 87
بازدید ماه : 668
بازدید کل : 147728
تعداد مطالب : 486
تعداد نظرات : 786
تعداد آنلاین : 1


دانلود آهنگ جدید
رنگين كمون
گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی* باقلم نقش حبابی برلب دریا کشید
دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:خوبه, :: 14:7 ::  نويسنده : ی گ ا ن ه       

به جای خسته نباشید؛بگوییم:خدا قوت
به جای خدا بدنده؛بگوییم:خدا سلامتی بده
به جای بد نیستم؛بگوییم:‌خوب هستم
به جای فراموش نکنی؛بگوییم:یادت باشه
به جای پدرم درآمد؛بگوییم:خیلی راحت نبود
به جای دستت دردنکنه؛بگوییم:ممنون ازمحبتت،سلامت باشی
به جای ببخشید که مزاحمتان شدم؛بگوییم :

از اینکه وقت خودرادراختیار من گذاشتیدمتشکرم
به جای گرفتارم؛بگوییم:درفرصت مناسب کنارشما خواهم بود
به جای دروغ نگو؛بگوییم:راست می گی؟راستی؟
به جای قابل نداره؛بگوییم:هدیه برای شما
به جای شکست خورده؛بگوییم:با تجربه
به جای فقیر هستم؛‌بگوییم:ثروت کمی دارم
به جای بدردمن نمی خورد؛بگوییم:مناسب من نیست
به جای مشکل دارم؛ بگوییم : مسئله دارم
به جای جانم به لبم رسید؛بگوییم :چندان هم راحت نبود
به جای مسئله ربطی به تو ندارد؛ بگوییم:مسئله راخودم حل می‌کنم
به جای من مریض وغمگین نیستم؛‌بگوییم:‌من سالم وبانشاط هستم
به جای زشت است؛بگوییم :‌ قشنگ نیست
به جای چرااذیت می‌کنی؛بگوییم:‌با این کارچه لذتی می‌بری
به جای غم آخرت باشد؛ بگوییم : شما را در شادی ها ببینم
به جای متنفرم؛بگوییم :دوست ندارم
به جای دشوار است؛ بگوییم:آسان نیست
به جای جملاتی ازجمله

 چقدرچاق شدی؟چقدر لاغر شدی؟چقدر خسته به نظرمی‌آیی؟،

چراموهات رااین قدر کوتاه کردی؟چراریشت رابلند کردی؟چراتوهمی؟

، چرا رنگت پریده؟چرا تلفن نکردی؟چراحال مرا نپرسیدی؟
بگوییم:

 سلام به روی ماهت،چقدرخوشحال شدم تورادیدم،همیشه درقلب من هستی